Kirkolliset ilmoitukset

Kirkolliset vk 20-21

Jumalanpalvelukset

Sunnuntai 19.5.

Messu klo 10 Kustaa Aadolfin kirkko, saarna ja liturgia Henna Savela, avustaa Anne Pulkka, Erkki Tyni. Ari Timosen vastuuryhmä. Kaatuneitten muistopäivän seppeleenlasku klo 11.30 Vanhalla hautausmaalla.

Messu klo 12 Pyhän Ristin kirkko, saarna ja liturgia Henna Savela, avustaa Anne Pulkka, Erkki Tyni. Leena Juntusen vastuuryhmä. Pystykahvit. Seppeleenlasku klo 13.30 Sankariniemen hautausmaalla.

Rukous lähimmäisen puolesta klo 16 seurakuntatalon alasali, rovasti Jorma Sutinen, Heikki Juntunen, järjestää Suomen Raamattuopisto.

Viikkotapahtumat

Maanantai 20.5.

Miesten raamattupiiri klo 18 seurakuntatalon kappeli.

Tiistai 21.5.

Louhentuvan hengellinen kerho klo 12 Kirkkopuistonkatu 25.

Puhutaan Jeesuksesta –raamattuluento klo 18 seurakuntatalon alasalissa. Lopussa kahvit.

Keskiviikko 22.5.

Miesten raamattupiiri klo 9 srk-talon kappeli.

Torstai 23.5.

Syödään yhdessä –yhteisöllinen ruokailu klo 11-12.30 srk-talolla. Tarjolla on lapinukonkeitto kasviksista sekä leivoskahvit. Aterian hinta 5e, alle kouluikäisten ruokailu on ilmainen. Hartaushetki yläsalissa klo 10.30. Olet tervetullut hiljentymään sekä ruokailemaan ja

seurustelemaan yhteisen pöydän äärelle.

Hartaus

Helluntaivirsiä ja Pyhä Henki kuin tuli -hartaushetket kertovat helluntain sanomasta sanoin ja sävelin. Ne ja 11 muuta Kristiina-papin hartautta löytyvät Iisalmen seurakunnan YouTubesta ja myös etusivun kautta www.iisalmenseurakunta.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Diakonia

Pe 24.5 klo 10-17 Ruoka-apu pop-up Prismassa. Voit kaupassa käydessäsi ostaa kuivaelintarvikkeita ja lahjoittaa ne iisalmelaisille vähävaraisille jaettavaksi Lippuniemen ruoka-avussa. Lahjoituspiste on kassojen luona.

Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Kuulutukset

Avioliittoon kuulutetut, vihityt, kastetut ja kuolleet.

Kastetut: -

Avioliittoon kuulutetut: -

Avioliittoon vihityt: -

Kuolleet: Eeva Ester Hoskonen 92 v, Elsa Kaarina Korolainen 92 v, Liisa Laukkanen 92 v. Vieremän srk, Laina Tellervo Korolainen 89 v, Hilkka Marjatta Balk 89 v, Ulla Inkeri Väisänen 86 v